رضایت مشتری

=

پشتیبانی راد سیستم  و همراه همیشگی شما

ارکان اصلی رادسیستم بر پایه متد های حفظ کیفیت و سرعت ، تعامل و اعتماد سازی به همراه  پشتیبانی قدرتمند میباشد

اخلاق حرفه ای و اعتماد سازی

در دوران کنونی اعتماد کردن در تجارت، کار بسیار سختی شده است. مجموعه راد سیستم ارزش صداقت را درک می‌کند و می‌کوشد کسب و کار خود را بر پایه آن بنا کند.این اصل واقیت در تجارت را برای مشتریان افشاء میکند که خود باعث ایجاد حسن نیت می شود.

مشتری مداری و حقوق مشتری

مشتری مداری پیش از این که یک اصل باشد یک مهارت است. مهارت یا توانایی که اغلب فروشندگان، سرویس دهندگان یا کمپانی ها از آن بی بهره هستند. مشتری مداری مجموعه ای از اقدامات توسط یک کمپانی یا سازمان است که در جهت پشتیبانی از خدمات و فروش انجام شده صورت می پذیرد. هدف اصلی مجموعه راد سیستم از این فرآیند کسب رضایت مشتریان می باشد.

مشاور و پشتیبانی قدرتمند

راد سیستم با قدرت در پشتیبانی و مشاوره بصورت 24 ساعته شبانه روزی با در نظر داشتن برترین متد و استاندارد سازی در امور شبکه ، سیستمهای انفورماتیک ، حفاظت اطلاعات ، دوربین مداربسته و مانیتورینگ ، برق ، سیستم اعلام حریق ، سرور و متعلقات سرور ، فروش تجهیزات شبکه و انفورماتیک و ادوات مرتبط در خدمت شما مشتری عزیز می باشد .

تخصص و مهارت ما

مشاوره ، پشتیبانی ، نگهداری و استانداردسازی مواردی همچون :

  • سیستمهای کامپیوتر ، سرور فیزیکی ، مجازی ، اتاق سرور
  • وبسایت ، هاستینگ ، ثبت دامنه
  • آنتی ویروس اورجینال ، امنیت
  • دوربین مداربسته و انتقال تصویر
  • مخابرات ، سانترال آنالوگ و شبکه
  • برق تک فاز و صنعتی ، تابلو برق
  • سیستم اعلام حریق آنالوگ و دیجیتال
  • فروش آنلاین لوازم و ادوات کلیه امور انفورماتیک و شبکه و موارد مرتبط
رضایت مشاوره و پشتیبانی 0
فروش و خدمات به مشتریان 0
مشتری مداری و حقوق مشتری 0